Nowy Proces Zakupu Oprogramowania Autodesk od 16 września 2024 r.

Nowy Proces Zakupu Oprogramowania Autodesk od 16 września 2024 r.

Od 16 września 2024 roku Autodesk zmienia sposób zakupu oprogramowania. Przedstawiamy Ci prostą instrukcję, jak przejść z nami przez ten nowy proces krok po kroku.

✦ Konsultacja z X-CAD.pl
X-CAD.pl – Autoryzowany Partner Autodesk, Twój zaufany dostawca, nadal towarzyszy Ci w całym procesie zakupu – od wyboru optymalnych rozwiązań oprogramowania oraz usług do wsparcia posprzedażowego oraz szkoleń.

✦ Krok 2: Otrzymanie wyceny od X-CAD.pl
Po wybraniu odpowiednich rozwiązań, konsultanci z X-CAD przekażą Ci wycenę, abyś mógł poznać wszystkie koszty zakupu.

✦ Krok 3: Potwierdzenie wyceny przez Autodesk
Otrzymasz e-mail od Autodesk z potwierdzeniem wyceny oprogramowania przygotowanej przez X-CAD.

✦ Krok 4: Potwierdzenie zamówienia
Sprawdź szczegóły oferty i potwierdź zamówienie na swoim koncie Autodesk. Możesz zapłacić kartą kredytową, debetową, przez PayPal lub przelewem tradycyjnym na podstawie faktury.

✦ Krok 5: Przetwarzanie płatności
Autodesk przetworzy Twoją płatność i wystawi fakturę.

✦ Krok 6: Zakup innych produktów od X-CAD.pl
Jeśli zamawiasz inne produkty lub usługi w  X-CAD.pl, jak zwykle zapłacisz bezpośrednio w naszym sklepie i otrzymasz od nas fakturę (PL).

✦ Krok 7: Aktywacja subskrypcji
Po aktywacji subskrypcji przez Autodesk, nasi eksperci z X-CAD.pl pomogą Ci we wdrożeniu i maksymalnym wykorzystaniu zakupionego oprogramowania.

✦ Wsparcie i kontakt
Zespół oficjalnego sklepu internetowego X-CAD.pl będzie Cię wspierać jak dotychczas w całym procesie zakupowym. Zapewnimy Ci także bezpłatną opiekę posprzedażową w zakresie wsparcia technicznego* w całym okresie aktywnej subskrypcji Autodesk. Jeśli masz pytania lub potrzebujesz wyceny oprogramowania, skontaktuj się z nami. Jesteśmy tu, aby pomóc.

Szukasz licencji wieczystej? – sprawdź ofertę »


Tagi

Podobne wpisy