Nowy Proces Zakupu Oprogramowania Autodesk od 16 września 2024 r.

Od 16 września 2024 roku Autodesk zmienia sposób zakupu oprogramowania. Przedstawiamy Ci prostą instrukcję, jak przejść z nami przez ten nowy proces krok po kroku.

✦ Konsultacja z X-CAD.pl
X-CAD.pl – Autoryzowany Partner Autodesk, Twój zaufany dostawca, nadal towarzyszy Ci w całym procesie zakupu – od wyboru optymalnych rozwiązań oprogramowania oraz usług do wsparcia posprzedażowego oraz szkoleń.

✦ Krok 2: Otrzymanie wyceny od X-CAD.pl
Po wybraniu odpowiednich rozwiązań, konsultanci z X-CAD przekażą Ci wycenę, abyś mógł poznać wszystkie koszty zakupu.

✦ Krok 3: Potwierdzenie wyceny przez Autodesk
Otrzymasz e-mail od Autodesk z potwierdzeniem wyceny oprogramowania przygotowanej przez X-CAD.

✦ Krok 4: Potwierdzenie zamówienia
Sprawdź szczegóły oferty i potwierdź zamówienie na swoim koncie Autodesk. Możesz zapłacić kartą kredytową, debetową, przez PayPal lub przelewem tradycyjnym na podstawie faktury.

✦ Krok 5: Przetwarzanie płatności
Autodesk przetworzy Twoją płatność i wystawi fakturę.

✦ Krok 6: Zakup innych produktów od X-CAD.pl
Jeśli zamawiasz inne produkty lub usługi w  X-CAD.pl, jak zwykle zapłacisz bezpośrednio w naszym sklepie i otrzymasz od nas fakturę (PL).

✦ Krok 7: Aktywacja subskrypcji
Po aktywacji subskrypcji przez Autodesk, nasi eksperci z X-CAD.pl pomogą Ci we wdrożeniu i maksymalnym wykorzystaniu zakupionego oprogramowania.

✦ Wsparcie i kontakt
Zespół oficjalnego sklepu internetowego X-CAD.pl będzie Cię wspierać jak dotychczas w całym procesie zakupowym. Zapewnimy Ci także bezpłatną opiekę posprzedażową w zakresie wsparcia technicznego* w całym okresie aktywnej subskrypcji Autodesk. Jeśli masz pytania lub potrzebujesz wyceny oprogramowania, skontaktuj się z nami. Jesteśmy tu, aby pomóc.

Szukasz licencji wieczystej? – sprawdź ofertę »


Tagi

Podobne wpisy